Schemat działania

1krok

Kontakt z nami telefoniczny, osobisty, bądź mejlowy.

2krok

Omówienie szczegółów i przygotowanie korzystnej wyceny.

3krok

Przesłanie lub akceptacja plików graficznych.

4krok

Realizacja druku, introligatornia, pakowanie i wysyłka.

Sposoby uszlachetnienia

Lakiery dyspersyjne, stosowane przy ostatnim etapie wykańczania druku poprawiają efekt wizualny wydruku, zabezpieczając go jednocześnie przed czynnikami mechanicznymi oraz zwiększając odporność na czynniki chemiczne.

Zabezpieczają zadrukowaną powierzchnię oraz pozwalają uzyskiwać dodatkowe efekty wizualne, takie jak wysoki połysk, półmat (satyna), mat oraz rozmaite efekty strukturalne i graficzne. Lakiery UV wpływają również na odbiór barwy druku, poprzez wzrost wrażenia nasycenia i jaskrawości ożywiają ją i wydobywają z niej głębię.

Farby zapachowe wydzielają zapach po przetarciu zadrukowanej powierzchni, na skutek czego następuje zniszczenie mikrokapsułek zawierających substancje zapachowe. Zastosowane przy produkcji materiałów marketingowych stanowią idealna formę reklamy. Farby termiczne ujawniają obraz w określonej temperaturze.

Foliowanie nadaje zadrukowanej powierzchni dodatkowe walory estetyczne, usztywnia ją i zabezpiecza przed działaniem mechanicznym, chemicznym, promieniowaniem UV, czy wilgocią.

Jednym ze sposobów uszlachetniania jest przetłaczanie wybranych elementów graficznych w celu uzyskania ich wypukłości, jak również tłoczenie na gorąco foliami złotymi, srebrnymi lub innymi (hot stamping).

W ofercie uszlachetniania znajduje się również przetłaczanie pisma Braille'a umożliwiającego odczytywanie tekstów osobom niewidomym.